تا حالابه این همه عظمت فکر کردیم ؟
 
درباره وبلاگ


ما از خم پرجوش ولایت مستیم عهدی ازلی با ره مولا بستیم بنگر که وظیفه چیست در این میدان ما افسر جنگ نرم آقا هستیم (رهبر انقلاب : جوانان ، افسران جنگ نرم هستند) اميد است بتوانيم از درجه افسري جوان كه از فرماندهي كل قوا دريافت كرديم ، بخوبي محافظت كنيم البته اگر خدا بخواهد ان شاء الله يا علي



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 37
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 115531
تعداد مطالب : 256
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1

پخش زنده حرم سوره قرآن ساعت فلش مذهبی
دعای فرج
وبلاگ به يادتو
یوسف دلها/یوسف زهرا /گل نرگس اللهم عجل لولیک الفرج

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 تا حالا فکر کردیم ما چه  هستیم ؟جایگاه ما در این جهان کجاست ؟اصلاچرا اومدیم ؟به کجا می خواهیم بریم؟

روزها فکر من این است و همه شب سخنم                که چرا غافل از احوال دل خویشتنم

از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود                                  به کجا میروم آخر ننمایی وطنم

 

مانده ام سخت عجب کز چه سبب ساخت مرا              یا چه بوده است مراد وی از این ساختنم

آنچه از عالم عِلوی است من آن می گویم                     رخت خود باز بر آنم که همانجا فکنم

مرغ باغ ملکوتم نِیم از عالم خاک                                   چند روزی قفسی ساخته اند از بدنم

 

این همه عظمت برای چیه؟ خیلی قشنگه خالق مهربون ما چه چیزی در ما دید که می فرماید:      

ای انسان، تو اشرف مخلوقاتی ،تو خلیفه من هستی ،این همه عظمت رو می بینی من برای توانسان  آفریدم تا  از این نعمتهااستفاده کنی و تو رو هم برای خودم خلق کردم، بله ،ما مرغ باغ ملکوتیم، نه یک انسان بی هدفی باید قدر جایگاه خود رو بدانیم .

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: